Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Mye morsom lesning her

Ser til min forundring at dere ned fra Vestre Høgvagletind velger den triste og grusfylte Tom-renna fremfor den elegante og høytliggende Panda-ryggen. Et klart suboptimalt valg på en ellers fin travers.

Skrevet

Må si jeg koste meg en god stund med mange fine bilder og mye interessant lesning fra turene dine Torgeir! :D

Morsomt å se ruta di den 15. juli da du gikk til bl.a. Styggehø. Vet ikke om det er så mange som har gått nøyaktig samme rundtur som du gjorde den dagen? :lol:

Artig å se bilder fra Hestbrepiggane badet i deilig sommervær også! Selv om mange av "piggane" er ganske så kjedelige topper, vandrer du hele tiden høyt oppe og har fantastisk utsikt til alle kanter. 8) Og så kommer du til eggen som leder til den høyeste av piggane, som setter en spiss på det hele. Plutselig var det ikke bare lange slake steinrøyser allikevel...

• 2 uker senere...
Skrevet

Virker som du lengter etter fjellet, Tom... Kom deg ut på tur igjen; det er fortsatt ikke for sent å gå fottur i fjellheimen :)

Breheimen er et fantastisk område. Nesten ikke mennesker der, selv i høysesongen. Bortsett fra enkelte regulerte vann er området nesten uberørt. Villmark i mine øyne, selv om Julia neppe "godkjenner" det :)

Skrevet

Torgeir,

Julia er altfor kresen når det kommer til natur. Jeg derimot, synes det så helt fantastisk ut der. Nydellig utsikt, og det så ut som det var fint terreng å gå i. Jeg savner fjellet. Var på Kalvehøgden forrige helg, og da merket jeg hvor glad jeg er i fjellet. Men kneet mitt tåler for lite, så nå må jeg igang med å kontakte lege og greier. Kjipt!

Fjell og natur er det klart beste vi har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.