jhs Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei. 3 uker tilbake hadde jeg og en kamerat 2 dager i området Jøkelfjord og Øksfjordhalvøya. En spennende område med spektakulær natur! Vi både padlet og gikk i området. En kajakk er et utmerket utgangspunkt, siden området er ganske isolert, med mange veilause fjorder. Jeg håper virkelig å få tid til flere turer i samme område. Min turrapport med mange bilder ligger på: http://www.ryggsekk.net/turer/jokelfjorden-21aug09/jokelfjorden-oksfjordjokelen.htm Hilsen jan hugo s. www.ryggsekk.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardam Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg blir like imponert hver gang jeg besøker hjemmesiden din! Flotte turer og topp bilder. Toppen synes jeg er kajakktur med toppturski som dekkslast! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emil Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 For et herlig landskap! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Mektig natur og rapport.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole-Petter Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Så mange og så flotte bilder! Var på Øksfjordjøkulen i sommer - fantastisk terreng (og vær!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.