KristinH Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Hei! er det noen som har tips til hvordan jeg kan reparere turskoene mine i "semsket"/nubuck aktig skinn? Har fått et litt stort hull i de (på siden, litt oppå foten). Har forsøkt spinaker tape, men det ville ikke sitte på i det hele tatt. Jeg er overhodet ikke klar til å kassere de for de er så gode... Siter
Knut-R. Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 En tur til skomakeren vil nok hjelpe deg. Har du ingen i nærheten,så si ifra. Det funnes en dyktig en på Gjøvik som har kunder i fra hele landet. Kan finne frem tlf. nummeret hans hvis du ønsker det. Siter
Knut-R. Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Fant nummeret hans uten for mye leting... Gjøvik skorep Tore Ivar Våge tlf.61173452 Siter
KristinH Skrevet 20. september 2009 Forfatter Skrevet 20. september 2009 Hei! Takk for svar. Jeg må nok ta en tur til skomakeren ja... Men her jeg bor i første omgang Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.