Torgis Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Som tema'et tilsier, så er jeg på jakt etter en skibukse som ikke nødvendigvis er en turbukse for langrenns-ski. Om den dobler som det også er jo det vel-og-bra, men det er i hovedsak en nedoverbukse jeg er på jakt etter. Jeg har lest litt på nettet, og sett at Bergans Stranda er en bukse som ved første øyenkast burde være mulig å leve med. Ikke kjempehøy bak, men er den høy nok for litt tryning i snøen? Og den ser også ut til å ha muligheten til å åpne buksebeinet helt opp til kneet/låret, og det passer jo brillefint m.t.p. slalomsko og lignende. Kom gjerne med innspill eller andre tips, et søk på "skibukse" på forumet ga meg ikke altfor mange gode ideèr Siter
seventh Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Kjøp en selebukse, - borte er problemet med snø der det ikke skal være snø. Mange gode å velge mellom. Om du søker på forumet til Fri Flyt finner du nok mange gode forslag. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.