Gå til innhold
  • Bli medlem

Skibukse til slalom, telemark, snowbord etc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tema'et tilsier, så er jeg på jakt etter en skibukse som ikke nødvendigvis er en turbukse for langrenns-ski. Om den dobler som det også er jo det vel-og-bra, men det er i hovedsak en nedoverbukse jeg er på jakt etter.

Jeg har lest litt på nettet, og sett at Bergans Stranda er en bukse som ved første øyenkast burde være mulig å leve med. Ikke kjempehøy bak, men er den høy nok for litt tryning i snøen? Og den ser også ut til å ha muligheten til å åpne buksebeinet helt opp til kneet/låret, og det passer jo brillefint m.t.p. slalomsko og lignende.

Kom gjerne med innspill eller andre tips, et søk på "skibukse" på forumet ga meg ikke altfor mange gode ideèr :roll:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.