Gå til innhold
  • Bli medlem

bestard Top Performance

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Jeg har ikke den modellen du nevner, men har meget god erfaring med støvler fra Bestard. Kjempekvalitet!

Bestard lager støvler etter en bred europeisk lest som passer sånne føtter som det er mange av i Norge. I motsetning til de mange smale modeller fra kjente produsenter som primært lager støvler som passer en smal sydeuropeisk fot. Jeg har de senere årene kjøpt 3 par Bestard støvler, men ikke alle importeres til Norge. Om den modellen du er ute etter ikke finnes hos din lokale forhandler er et tips er å handle fra en spansk netthandler som kan skaffe alle modeller: www.boncami.com

Skrevet

å skaffe skoene er ikke noe problem fordi jeg kjenner en av sjefene i bestard i spania så jeg kan få tak i alle skoene. veiledend pris på top perfomance er ca 4000nok jeg får de for 1250nok

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.