sinje Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 er det noen som har prøvd disse skoene. synes det ser interesangt ut med to skodeler. Siter
mor10 Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Jeg har ikke den modellen du nevner, men har meget god erfaring med støvler fra Bestard. Kjempekvalitet! Bestard lager støvler etter en bred europeisk lest som passer sånne føtter som det er mange av i Norge. I motsetning til de mange smale modeller fra kjente produsenter som primært lager støvler som passer en smal sydeuropeisk fot. Jeg har de senere årene kjøpt 3 par Bestard støvler, men ikke alle importeres til Norge. Om den modellen du er ute etter ikke finnes hos din lokale forhandler er et tips er å handle fra en spansk netthandler som kan skaffe alle modeller: www.boncami.com Siter
sinje Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 å skaffe skoene er ikke noe problem fordi jeg kjenner en av sjefene i bestard i spania så jeg kan få tak i alle skoene. veiledend pris på top perfomance er ca 4000nok jeg får de for 1250nok Siter
mor10 Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Til de prisen skulle det ikke by på problemer å velge; Det er bare å prøve det! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.