Borealis Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Nå skal jeg nordover til landet hvor moms ikke eksisterer, og har i den anledning satt av en del penger til turutstyr. En ordentlig gore-tex jakke skal kjøpes inn, men hvilke andre ting kan det lønne seg å kjøpe der oppe? Tar i mot alle tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asghegg Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvis du skal dra opp og kjøpe klær billig....da blir du skuffet, tror jeg, der er det djævelsk dyrt. Eneste som er billig er tobakk og sprit Skal du spare moms, kjøp det på fastlandet, og få det sent til en fastboer på Svalbard, da får du momsen tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MH Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Bare bestill det og få det sendt slik at du kan hente det på postkontoret i Longyearbyen. Varer som sendes til Svalbard skal det ikke betales skatt for i utgangspunktet. Har blitt gjort tidligere. Ellers er det så vidt jeg vet bare fastboende på Svalbard som får tilbakelevert moms av Sysselmannen på varer som er kjøpt på fastlandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.