Kjellis Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jepp, men før den er det deilig med høst Siter
essem Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg gleder meg til vinteren!! Tenkte på det selv i dag, knærne er MYEMYEMYEMYEMYEMYEMYEMYEMYEMYE mer glad i skiene. Ski er jo gøy også da Men først må vi nok kose oss med fine farger, de er på full vei. Siter
Marmolejo Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg har nettopp vært på rulleskitur. Grunnet en skade har akivitetene i sommer vært begrenset til av typen trim for eldre. Men når vinteren kommer skal kroppen være fikset og jeg slippes løs i fjelheimen igjen. Gleder meg mest til randoturene. Siter
kardam Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Gleder meg mest til randoturer i vinter. Jaaa...! Men først er det å se etter hva som skal bindes av fluer til neste års fiskesesong. Turer i kajakken, Fjelltur til Rondane i oktober. Turer i Nordmarka og Finnemarka på sykkel. Hmm...? Rekker jeg alt dette før snøen kommer? Siter
geilomg Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 snart kommer snøen til geilo!!! her bor jeg! robert Siter
StianT Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 snart kommer snøen til geilo!!! her bor jeg! robert Ja, veit at snøen kommer tidlig oppi Øvre Hallingdal. Hvilken måned pleier å være vanlig for snøen å legge seg? Siter
500fjell Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Jeg husker at på en barmarksamling på Geilo høstferien 2007 så lå kom det nysnø på Presteholtskarvet. Skiføret kommer vel ikke før november? On Topic: Gleder meg til vinteren jeg også, stemningen med korte dager, fantastisk lys og bitende kulde. Deretter kommer våren med flotte skiturer i Jotunheimen og andre steder jeg gleder meg stort til. Men først kommer høsten med fantastisk fargespill, klar luft, melisdryss på toppene og forhåpentligvis uforglemmelige opplevelser... Siter
utemannen Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Snart snø ja! og jeg som har solgt snøskuteren....... Siter
syrre Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Gleder meg til vinter. Kjøpte ny dunjakke i går MH SubZero, ser det er 8 grader, tror jeg går en tur for å teste den Siter
afe Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Ja, veit at snøen kommer tidlig oppi Øvre Hallingdal. Hvilken måned pleier å være vanlig for snøen å legge seg? 14. oktober. Men sjølv brukar eg ikkje gå på ski før fyrste helga i november. Siter
frodeky Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Jokke & Valentinerene - Her kommer vintern Det burde framkalle vinterstemninga! Siter
Espen K Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Ja, jeg er av typen som aldri blir brun!! Siter
runegutt123 Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Jeg er klar som et egg Tror forresten min bedre halvdel er enda klarere. Kjøpte seg Åsnes Nansen med fellelås i påsken. Så blei ho superforkjølt, helt til all snø var vekk Gjett om ho har prata ski ei stund Dette er de første skiene hennes på over 20 år som ikke er smørefrie, og de breieste skiene hun noensinde har eid. Siter
Aalstad Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Enig!! Nå må denne forferdelige snørfie sesongen snart ta slutt. Sommertid er ventetid. Statistisk sett begynner stabile minusgrader å melde sin ankomst i høyfjellet rundt begynnelsen av oktober. Får bare håpe at det samtidig kommer mye nedbør, og at skisesongen får en pangstart uten sidestykke! Så fort det er brukbart snødekke i fjellet, forlater jeg lavland og byliv så snart en fridag melder seg Har forresten anskaffet meg Norrøna Amundsen Arktis Anojakke til bruk i den virkelig kalde peroiden. Blir spennende å sammenlikne egenskaper med plastjakkene:) Andreas Siter
geilomg Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 natt til mandag og tirsdag fikk jeg skrape frontruta på bilen:) Siter
jason Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 blir bra med vinteren, jokke har en fin sang om det. http://www.youtube.com/watch?v=Jt0NxhyRJzI&feature=related Siter
Dag G - Evje Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 jason skrev: blir bra med vinteren, jokke har en fin sang om det. . Men Ingrid Olava synger den bedre Siter
Gal Krokfot Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Men Ingrid Olava synger den bedre Neppe, Jokke ruler! Siter
alit Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Får håpe følgende ordtak slår til i år: “Så mye som rognen bugner av bær om høsten, så mye skal den bugne av snø om vinteren.” Siter
jarmol Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Gleder meg til vinter. Kjøpte ny dunjakke i går MH SubZero, ser det er 8 grader, tror jeg går en tur for å teste den tenker du gleder deg til vinteren du også etter en tur med den i 8 grader... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.