sarek_82 Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Bor i Drammen, og etter å ha kikket litt på nett, så så jeg at prima-villmark har disse støvlene. Dro inn til de på Holmen, men de hadde INGEN fjellstøvler. Ser at sportsnett skal ha de også, men ikke min str. Så er det noen som vet hvor der er mulig å prøve de rundt Drammen? Er intr i å prøve både Isogaisa og Rastegaisa. Siter
Kjell Iver Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Varg blir vel importert av Vertikal. Om du går på Vertikal sine sider finner du forhandlerliste der.. http://vertikal.no/ Siter
Axel Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Oslo Sportslager selger både Varg Isogaisa og Rastegaisa. Jeg kjøpte min Rastegaisa der for et par år siden. Bra service og fantastiske sko. Lykke til! Siter
sarek_82 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Skrevet 3. september 2009 Takker! Da får jeg ta en tur inn og sjekke... Hadde håpet å få ordet det i Drammen, men siden de har begge modellene på sportslageret så er det vel verdt turen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.