tjbaggerød Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Hei har anskaffet meg en sveiveradio fra bokkildet etter tips fra en tråd her på forumet... http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1665733 Lurte på om noen har erfaring med denne og om hvordan den evt. fungerer i "bushen" .. på fjellet/vidda å slikt .. med tanke på forhold til radioen.. funker bra her hjemme ihvertfall.. Siter
4x4 Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Har sikkert den forrige versjonen eg, ein grå type med lykt. Tja, hva kan man si Dei plassene eg går med mye fjell (vestlandet), kan eg ver heldig å få inn ein kanal og to på AM nettet. Men eg bære heller mp3-spilleren med på tur, radioen blei brukt 1 gang på femund. Da fekk me inn svensk dansband musikk Siter
tjbaggerød Skrevet 1. september 2009 Forfatter Skrevet 1. september 2009 ikke helt sikker men den er 13.5cm lang.. 6cm bred og 3 cm dyp.. veier kansje 1.5 gang av mob min og det er nokia n82... ikke no mer ihvertfall... skal komme med nøyaktig vekt i morgen jeg.. veier den på posten jeg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.