Gå til innhold
  • Bli medlem

Lykke til på Birken til helga!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd med guidingen og tilretteleggingen på Ararat? :D Du kom deg på tur du og i helgen som var.. :shock:

Guiding JA (påbudt) men tilrettelegging NEI. Hvem andre bærer alt utstyr selv og lager sin egen mat på Ararat, kanskje 1 av 1000? Så jeg har ikke akkurat dårlig samvittighet :)

• 3 uker senere...
Annonse
Skrevet
Det må jo være mye bedre å foreta slike turer på egenhånd og HELT GRATIS en annen helg....

Ja du kan jo sykle f.eks Trheim - Oslo en helt vanlig lørdag i sommerhalvåret så får vi (forhåpentligvis) lese turrapporten din etterpå.

Skrevet

Ja du kan jo sykle f.eks Trheim - Oslo en helt vanlig lørdag i sommerhalvåret så får vi (forhåpentligvis) lese turrapporten din etterpå.

Nei takk. Trheim-Oslo langs motorvei er ingen naturopplevelse. Med all trafikken er det dessuten risikabelt ogsaa, som du paa ironisk vis antyder med aa oenske meg doed :)

Det finnes andre langt mer attraktive 50 mils strekk her i landet!!!

Skrevet

Hvis du tolket det slik at jeg ønsker deg død må jeg ile til å forsikre deg om at det absolutt ikke er tilfelle!

Jeg trakk frem Trh-Oslo fordi du nevnte at det kunne vi gjøre helt gratis en annen dag i året. For oss som ønsker å prøve akkurat denne strekningen er det nok bare èn dag i året det er mulig.

At du og de fleste andre nordmenn finner det totalt uinteressant har jeg full forståelse for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.