Håvard Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Menn med øredobber mangler baller.. Ble du skuffet da du oppdaget det Siter
Dag G - Evje Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Neida, ikke skuffet. Siden du er fan av øredobber tok jeg dette sitatet som en selvfølge.......... Siter
Busken Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Hehe, har en begynnende ring rundt midjen.. den er også med på fjelltur! Om den er til pynt er vel kanskje en annen sak.... Fordelen er vel at midjeringen krymper i løpet av turen. Til de med øredobber: blir det kaldt på øra om vinteren? Siter
HegeJohnsen Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Til de med øredobber: blir det kaldt på øra om vinteren? Nei. De merkes ikke, har jeg sagt, men klart - har du svære dingeldangel-greier, så vil du merke at de er der, og det er sikkert noget upraktisk på tur, men kaldt? Nope. Siter
Vandrefalk Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Lurer nå mer på dem (av begge kjønn) som går med øreplugger tilkoplet MP3-spillere når de går i fjellet.. Lydene i naturen er viktig for den helhetlige naturopplevelsen! Siter
snilen Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Nei. De merkes ikke, har jeg sagt, men klart - har du svære dingeldangel-greier, så vil du merke at de er der, og det er sikkert noget upraktisk på tur, men kaldt? Nope. Små dombjeller på ryggsekken som klinger for hvert skritt man går synes jeg tar kaka. Traff noen sånne for noen år siden, hørbart på flere hundre meters avstand, som sauer på beite. Da kan du snakke om dingeldangel. Siter
gi Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Hehe, har en begynnende ring rundt midjen.. den er også med på fjelltur! Om den er til pynt er vel kanskje en annen sak.... Siter
Joker Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Øredobber brukes (hovedsakig) av kvinner fordi de ønsker å pynte seg Ikke for å skryte, men det der visste jeg fra før, men jeg tror nok enkelte her på forumet fikk seg en liten aha-opplevelse Siter
strebus85 Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Ikke for å skryte, men det der visste jeg fra før, men jeg tror nok enkelte her på forumet fikk seg en liten aha-opplevelse touché Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.