jonasro Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Var å kikka på Svalbard jakka til Norrøna idag. Den virket grei nok, men kanskje litt puslete i forhold til trollveggen jakka. er det noen andre her som har testet disse to jakkene og har noen meninger om de eller har andre jakker i samme klassen å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen K Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Svalbard er som du sier en slags light-versjon av Trollveggen. Har brukt sistnevnte i et års tid nå, i alt fra lett sommerregn på vandreturer til isklatring. Suveren jakke med god hette, kjempefine lommer som ikke kommer i veien for verken sekk eller pulk, og den føles utrolig solid. Litt vektforskjell er det jo, men det er det absolutt verdt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lommelun Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Trollveggen jakka mi er 5 år nå... Jeg har brukt den til tur og daglig bruk så den har blitt brukt MYE... Den er selvfølgelig ikke like vannavstøtende som da den var ny, men jakka er bortsett fra en rift i nettingen i den ene lomma like hel og velfungerende som da jeg fikk den... Bestekompisen min har også Trollveggen jakke og bukse som han har hatt i godt over 10 år... Ikke brukt like mye til daglig bruk, men dette har også holdt godt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.