Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp ang å huske filmer!!!! les alle over 30år.


jervehiet

Anbefalte innlegg

Hei Hei

Tommy her...eg e en 1973 mod. Eg har vel årets rareste spm Ang film og minner...

da eg va liten ja ca 1979 tel ca 1982 må det være....så brukte min far hver helg leie film til meg på lørdager. (vhs film)

filmene var om en familie som flyttet ut i alsaka eller en annen plass i USA.

Filmene skulle liksom vise hvordan dem levede i skogen der på 1800 tallet og var masse ville dyr osv...husker serlig di filmene da familen traff ville grizly og hadde tillogmed en tam grizly bjørn. familen drev med fangst og fiske osv..

problemet er nå att eg ikke huske ka filman hete, hvem som laget dem eller noe...skulle gitt mye for å kommet over dem igjen.

er det flere av dere her inne på forumet som husker dem? vet hva jeg snakker om?

gi lyd fra dere da...kansje vi finner dem igjen og klarer å skaffe dem, det hadde vært kult :?:

Venlig Hilsen Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en serie med filmer som kom på vhs på den tida. Jeg så dem hos tante og onkel som var tidlig ute med den hypermoderne teknologoien som vhs representerte. :?: Serien het "Villmarksfamilien" eller noe sånt. kan det være den samme?

Her er hvertfall den serien jeg mener. Fjellkaren "Boomer" var nøkkelordet. :?

http://www.film.gospel.no/forum/act/f236.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hode begynte å surre etter det duu skrev hva dem heter....enkel søk på google... kom dette opp...er 3 filmer....

http://www.amazon.com/Wilderness-Family-Trilogy-Susan-Damante/dp/B00068S3R8/ref=pd_cp_d_0/185-3957985-9079130

er det noen som har med tro?

hehe dette tru eg eg må bestille ja....alle mine natur drømmer og oppdagelse lyster kom fra di filmene :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.