GeirGeir Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Har fått en Arcteryx Theta SV jakke i gave av en i familien. Den er dessverre en størrelse for stor, så tenker å selge den. Noen som vet hvor mye jeg kan kreve for den? Har tatt den av og på en gang. Siter
Jens B Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Hei. Den jakken koster kr.5999,- veiledende hos Sportsnett. Mvh Jens Siter
GeirGeir Skrevet 12. august 2009 Forfatter Skrevet 12. august 2009 Takk for svar. Men lurer litt på hvor mye jeg bør gå ned. Har jo ikke brukt den, men føler jeg må litt ned i pris Siter
Jens B Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Du kan gå ned til 3000,- og selge den til meg,hehe... Vanskelig å si hvor mye du må gå ned. Av og til har jo Sportsnett 30% avslag på Arcteryx, så spørs vel om du nok må endel ned. Hvilken str. er det? Siter
GeirGeir Skrevet 13. august 2009 Forfatter Skrevet 13. august 2009 Den er størrelse large. Er visst nok kjøpt i en lokal sportsbutikk. Var den siste de hadde, så er ikke mulig å få byttet. Siter
skogy Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Hvis de har kjøpt den i en lokal sporstbutikk, så regner jeg med at den lokale sporstbutikken vil kunne være behjelpelig med å få bytta den til leverandøren. Norsk Fjellsport AS. Regner også med at de har tat vare på kvitteringen , for jakka koster jo litt. Hadde en lignenede greie da jeg kjøpte feil str på ei Arcteryx jakke til kona. Kjøpte jakka hos Skandivavisk Høyfjellsutstyr i hemsedal, og fant ut at den var for stor da jeg kom hjem til Trondheim. Dwe tok onktakt med leverandøren, og vi fikk ny jakke i posten, etter at vi hadde returnert den jeg kjøpte. å selge ei jakke til neste 6000,- for å få 3000,- er jo uansett dårlig butikk for deg. Bruktmarkedet vil nok sikkert ikke betale mer enn ca 3000,-, så lenge kvitering etc, følger med. jeg ville satset på å få kontaktet butikken den ble kjøpt til først. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.