Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken butikk(er) i Oslo har best utvalg av fjellsko/støvler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Oslo om et par uker, og har tenkt å finne meg et par gode fjellsko/støvler der. Er dog ikke så interessert i å farte hele byen rundt for å finne de perfekte skoene, så derfor lurer jeg på om noen kan gi meg et tips om hvor jeg bør gå. :D

Er fortrinnsvis interessert i en lærstøvel hvor bruksområdet er fra moderat til lette fjellturer (f.eks hytte-til-hytte, toppturer ovs) og maks oppakning tenker jeg vil være 15-20 kg.

På forhånd takk for hjelpen!

Annonse
Skrevet

Oslo Sportslager pleier ha bra utvalg.

Og litt "terreng" du kan teste de på, evt med en passe tung sekk på ryggen.

XXL har og en del utvalg, det ligger ikke så langt unna.

Men av erfaring så er ofte kompetansen litt høyere i snitt blant de ansatte enn på XXL.

Skrevet

Hei.

I Storgata i Oslo finnes de fleste av sportskjedebutikkene. Start ved Kirkeristen og ta deg en tur nedover den, avslutt gjerne med en tur innom Oslo Sportslager.

Skrevet

Oslo Sportslager er å anbefale, ellers så er det nesten bare å dra innom de store "kjedene" rundt Oslo S, har vel mye av det samme utvalget (størrelsemessig)

eks:

Sport 1 Superstore (storgata, ved siden av g-sport storgata)

Super-G (Storgata... ja du skjønner :) )

Prima villmark har vel hatt et lite utvalg ( rett "ovenfor" OS, bare spør når du er innom)

XXL (starten av storgata, tror det er nr 2 elr noe)

Skrevet

Bør vel kanskje også i tillegg ta turen opp til Anton Skandinavisk i Bogstadveien, og Sportsnett i Roald Amundsensgate. Da skulle det meste være dekket

Kjedene (G-Sport, Intersport, XXL, Sport1 og Sportshuset), som det er nevnt, har "alltid" noen modeller på tilbud.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.