Gå til innhold
  • Bli medlem

To spørsmål


Anbefalte innlegg

Hadde gleden av å besøke Dønttinden (1676) tidlegare i sumar og på den turen fekk eg eit par

småting å lure på.

Spørsmål ein:

I nordenden av tjern 960 i Remmemdalen fant eg ei lita røys. Er dette ei kommunegrenserøys siden

grensa tek ein knekk der ifølge kartet?

Spørsmål to:

Frå toppen var det ei fenomenal utsikt. Langt i vest kunne eg skimte eit fjell eg antok var Jakta. Stemmer

dette eller er eg heilt på villspor?

post-1129-133474639944_thumb.jpg

post-1129-133474639947_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spørsmål to:

Frå toppen var det ei fenomenal utsikt. Langt i vest kunne eg skimte eit fjell eg antok var Jakta. Stemmer

dette eller er eg heilt på villspor?

Du er ikke på villspor, du ser Jakta ja. De to toppene til høyre for er Smørskredtindane, Nordre med snø på og Store som en tvillingtopp. Helt til høyre på bildet ser du også Brekketinden. Den lille tuppen du ser i mellom er nok de øverste meterne av Slogen vil jeg tro.

Dønttinden såg jeg i går, på vei ned Verma. Der ser den fin ut fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.