Trango Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Jeg presterte å ta med meg støveltørkere på en tur engang. Mange mil fra nærmeste strømuttak.... Siter
Bugge Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 ... Og kaffe!! Jeg skjønner ikke at jeg gidder! Våken klarer jeg alltids å bli, og kaffen tar bare plass og vekt! Den legger til minst et halvt kilo på vekta, koster ekstra brennstoff og gjør at jeg må fly ut for å gjøre fra meg oftere. Siter
erys Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Den ene (forhenværende) turkameraten som påsto han var i god form. Noe som viste seg å være kilometervis fra sannheten. Slitsomt for andre å bortimot bære en m/bagasje ut av fjellet. Siter
Espen K Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 4 pakker med brøddeigblanding. Hadde en fiks idè for noen vintre siden at vi skulle ha ferskt brød hver dag på en ukestur.. Tok ikke lange tida før vi ga opp og kasta driten. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.