vestland Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 I helgen klarte min bedre halvdel å snuble i en bardun og jeg fikk en rift i teltduken - like ved ett bardunfeste (altså et punkt der det slites litt i duken). Riften er ikke veldig stor, men må fikses før den blir større. Noen som vet hvor i oslo man kan få teltet fikset? Teltet er et Big Agnes, kjøpt i USA, så dte er lite praktisk å sende det dit... Siter
Synken Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 Systua på Bekkestua er flinke på slikt. Fiksa teltet mitt hos dem tidligere, flinke og hyggelige damer! Siter
vestland Skrevet 3. august 2009 Forfatter Skrevet 3. august 2009 Systua på Bekkestua er flinke på slikt. Fiksa teltet mitt hos dem tidligere, flinke og hyggelige damer! Takk for svar. Er dette den samme stua som reparerer Gore-tex (http://bekkestua.info/forretninger/systue-og-gore-tex-servicesenter.html) ? Siter
500fjell Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Noen som vet om systua på Bekkestua klarer å fikse noen små rifter på jakke (gore-tex) og bukse (dermizax) på ca. 1 time? Åpningstider? Siter
Synken Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Ja, det er riktig sted. Har ikke telefonnummeret eller åpningstidene, men Sportsnett og Marius Sport har den infoen, og sikkert telefonkatalogen.no. Tror de fikser det meste av klær ja, bare ring og hør med dem 500fjell. Siter
vestland Skrevet 3. august 2009 Forfatter Skrevet 3. august 2009 Ja, det er riktig sted. Har ikke telefonnummeret eller åpningstidene, men Sportsnett og Marius Sport har den infoen, og sikkert telefonkatalogen.no. Tror de fikser det meste av klær ja, bare ring og hør med dem 500fjell. Tusen takk for hjelp Siter
vestland Skrevet 19. august 2009 Forfatter Skrevet 19. august 2009 Fulgte tipset i tråden her, og fikk svært god hjelp på Systua. 200 kr og 1 dag så var det hele gjort. De lappet med rip-stop stoff på begge sider av duken - og det hele ser svært bra ut. Anbefales for andre med telt-problemer. Tlf.nr er 67 12 40 05 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.