Elgmamma Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Den beste turdingsen sålangt er faktisk en dorullholder http://www.sportsnett.no/s/p.aspx?pid=1609&cid=299 Siter
Veidemannsblod Skrevet 26. september 2011 Skrevet 26. september 2011 IPod? MP3-spillere? Musikk på fjellet og i naturen generelt er wimpete.. Min lille "prikken over i'en"-artikkel er sigaren. Ingenting er som å tenne seg en sigar ved bålet når kilosørreten er landa eller rypa er felt. 1 Siter
+Memento mori Skrevet 26. januar 2017 Skrevet 26. januar 2017 Vil slå et slag for denne praktiske dorullholderen, når det blåser og regner fungere den kjempefint. Henges rundt halsen eller i et tre. Er med på alle turer. Blåser det veldig må du klemme sammen rullen litt, ellers forsvinner alt i en rasende fart😂 4 Siter
Anders_G Skrevet 26. januar 2017 Skrevet 26. januar 2017 1 minutt siden, Radiosugge skrev: Vil slå et slag for denne praktiske dorullholderen, når det blåser og regner fungere den kjempefint. Henges rundt halsen eller i et tre. Er med på alle turer. Blåser det veldig må du klemme sammen rullen litt, ellers forsvinner alt i en rasende fart Fikk en sånn her til jul for noen år siden, trodde at dette bare var noe tull. Men det er faktisk skikkelig smart! Siter
+Espen Ørud Skrevet 26. januar 2017 Skrevet 26. januar 2017 Radio I tillegg til selskap så kan man høre værmelding og sånn.... Siter
tubbs Skrevet 26. januar 2017 Skrevet 26. januar 2017 Om jeg ikke behøver å tenke så mye på volum/vekt så blir det Kelly Kettle for min del Lukta av bål på sommern og gleden av å se en 130 år gammel oppfinnelse koke opp vann fortere enn de mest moderne feulbrennerne. Nostalgi så det holder. 2 Siter
Ståle Sæther Skrevet 28. januar 2017 Skrevet 28. januar 2017 Slår også et slag for Kindlehttps://www.amazon.com/dp/B00OQVZDJM/ref=fs_ods_fs_eink_mt?th=1 Før ville jeg svart ei god bok men etter at kindle kom i hus har den fått fast plass i sekken. 1 Siter
Nils-Kristian Brubakk Skrevet 30. januar 2017 Skrevet 30. januar 2017 Pipe og en mild tobakk er faktisk undervudert! Selv om jeg ikke røker til vanlig, blir dette er greit tidsfordriv - mens du venter på at duppen, dupper under og fisken biter! Ellers er det å ta med seg noe godt å drikke absolutt verdt vekta.. 1 Siter
+zimwalker Skrevet 30. januar 2017 Skrevet 30. januar 2017 26 minutter siden, Nils-Kristian Brubakk skrev: Pipe og en mild tobakk er faktisk undervudert! Selv om jeg ikke røker til vanlig, blir dette er greit tidsfordriv - mens du venter på at duppen, dupper under og fisken biter! Ååååååå...akkurat DET er dypt savnet på tur, sukk(!) - hilsen x-piperøyker. Får nøye med en massasjeball+noe krem til slitne føtter da. Siter
Jorgenms Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 En helinox stol gjør jo turen mye mer behagelig: http://www.hektapatur.no/sove-ute/liggeunderlag/chair-kit-og-turstoler/helinox-chair-one 4 Siter
SondreW Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 Må bli en 200 grams melkesjokolade og lommelerka med noe stært oppi 1 Siter
Pinsle Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 På 26.1.2017 den 17.56, tubbs skrev: Om jeg ikke behøver å tenke så mye på volum/vekt så blir det Kelly Kettle for min del Lukta av bål på sommern og gleden av å se en 130 år gammel oppfinnelse koke opp vann fortere enn de mest moderne feulbrennerne. Nostalgi så det holder. SÅ enig!! 2 Siter
Gjest Mareng Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Exped Chair kit. Å ha mulighet til å sitte komfortabelt i posen i teltet på kvelden og lese kart mens man drikker kaffe er himmelsk. Når jeg blir trøtt drar jeg i utløserne, så er sengen klar 👍 Endret 6. oktober 2017 av Mareng Siter
tronn Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 Radio https://www.power.no/hoeyttalere-og-lyd/radio/sony-xdr-p1db-pocket-dab-radio-black/p-249205/?gclid=EAIaIQobChMIuJSTgM3c1gIVArYYCh04WAR1EAQYASABEgI_Q_D_BwE&gclsrc=aw.ds Kan lades med solcelle/powerbank. 1 Siter
whistler Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 Støtter @tshansen 😃 Litt god whisky løfter turkosen 👌😃 1 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 En kald Tuborg etter en lang dagsmarsj er konge, gjerne før teltet er satt opp Siter
+Tom42 Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 Uten tvil: TISSEFLASKA Glemmer aldri alle kveldene i snøhule/telt, hvor jeg endelig har fått varmen i meg i soveposen - og så må jeg opp å tisse. Ellers så slår det meg at alle - tror jeg som har skrevet noe her er menn. Hva mener damene? 1 Siter
tronn Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 7 minutter siden, Tom42 skrev: Ellers så slår det meg at alle - tror jeg som har skrevet noe her er menn. Hva mener damene? Kindle sa ei. Liker visst å lese. Personlig trives jeg godt med pocketbøker. Når det kommer til å få varmen, så er et tips å fylle Nalgene drikkeflaske med kokende vann og putte den i soveposen. Men den bør du ikke tisse på Siter
Bjørja Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 Er veldig glad i Kindle, er en virkelig bokorm, og på tur blir det endelig fred og ro til å lese... Siter
Gjest Mareng Skrevet 7. oktober 2017 Skrevet 7. oktober 2017 8 timer siden, Tom42 skrev: Uten tvil: TISSEFLASKA Glemmer aldri alle kveldene i snøhule/telt, hvor jeg endelig har fått varmen i meg i soveposen - og så må jeg opp å tisse. Ellers så slår det meg at alle - tror jeg som har skrevet noe her er menn. Hva mener damene? Ahh såklart! Det er ikke kjekt å gå ut å tisse når det står en armè med 1 000 000 mygg klar til å angripe heller. Sover bedre når jeg vet at dassen er med rett og slett Så jeg bruker Tissflasken på sommeren også. En hydrapack stash sammenleggbar sak har jeg, som ikke tar mye plass eller veier mye. Nalgene collapsable bottle er vel enda lettere. På pulktur bruker jeg en shaker (sånn til proteinpulver), for den kan man tømme om innholdet fryser Siter
Friluftsnoob Skrevet 7. oktober 2017 Skrevet 7. oktober 2017 Et par bokser øl, eller noe god fersk mat. Litt tyngre sekk, men litt mindre havregryn og tørket turmat. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.