Gå til innhold
  • Bli medlem

Turmiddag uten koking


Joker

Anbefalte innlegg

Var på leting etter mygghatt da jeg tilfeldigvis dumpa borti turmiddag som ikke krever vann eller koking. På www.magasinet.no fant jeg noe som forsvarets utenlandsstyrker visstnok bruker, Åpnespis. Er det noen som har prøvd disse? Har god erfaring med Real Turmat, men det skader jo ikke å variere kostholdet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt Åpnespis turmat, Chunky chili chicken...den smaker heilt for jævlig...men smaken er som baken...

Smakt også en annen med bacon og omelett tror jeg og må si det var ikke rare greiene, har smakt værre men også bedre.

Det jeg beit meg fast i på disse rettene var at de inneholdt LITE kjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde et forsøk på ÅpneSpis på lesesalen, og til tross for et veldig underholdende tilberedingsshow blir nok ikke denne å finne i sekken min. Smaken var monoton og syntetisk, og for meg blir poenget litt borte når vekta på enheten er lik vekta på ferdig måltid.

Men kjøp gjerne en for å prøve, og for å oppleve den (for)rykende selvkokeprosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en Apnespis lammegryte hos min lokale "sports"butikk for å prøve den, men jeg har ikke prøvd den enda... Den har blitt lagt igjen hjemme til fordel for Real Turmat, spørs om jeg får prøve å ta den med på en dagstur uten primus kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med en forhandler her i byen. De hadde maten på prøve en stund, men han jeg snakka med sa den smakte pyton, og salget var så dårlig at de har fjernet det fra hyllene.

Må innrømme at jeg er blitt litt skeptisk. Prøver kanskje en pose hvis jeg kommer over en. Holder meg til Real foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.