ninja-joar Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Hei og hå! Reiser snart til hytta til madammen oppe på gravfjellet i øystre slidre... Lurer på om det er noen vits i å ta med fiskestang opp. Hadde vært fint å kunne spise fersk ørret der opp, men er det noe fisk i vannene der oppe?? Takk for eventuell hjelp! -Joar Siter
Erling12 Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Nå er ikke fisking min sterke side, men jeg tror de beste vannene ligger litt lenger inn i fjellet, innenfor Storeskag. Vannene på Gravfjell er små - kun ett av litt størrelse - og jeg tviler sterkt på om det er mye feit fisk der. Her finner du informasjon, blant annet om fiskekort og noen anbefalte fiskevann: http://www.oystre-slidre-fjellstyre.com/default.asp?nid=127&lid=1 Siter
Lompa Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Fin fisk i Yddin. Er vannføringen god kan det også være verd å prøve seg i elva nedenfor. Det er fisk i så godt som alle vann oppi der. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.