Gå til innhold
  • Bli medlem

Hytter og krypinn i Femunden


Torgis

Anbefalte innlegg

Etter en gjennomgang av kart, både i papir og på nett, ser jeg at det formelig vrimler av tak over hodet i Femundsmarka. Hvorfor jeg pakker teltet er nesten uforståelig for meg. Men på min leting har jeg funnet et navn på en flott koie som heter Roastkoia. Jeg siterer: "Rett nord for Roasten, kan man finne en gammelignende bu, som går ved navn Roastkoia. ( http://www.lortholet.com/index.php?option=com_content&view=article&id=85&Itemid=80 som har en del god info generelt om Femundsmarka og hytter)

Jeg finner denne ikke på hverken kart eller GPS, selv om jeg leser at den skal ligge ved nedre Roasten. Jeg bruker et turkart 1:100K, så koordinater eller en pinlig nøyaktig beskrivelse hadde blitt satt pris på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.