Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Jeg bor i Oslo syd så jeg tenkte mer på å sykle ut mot Ski eller Vinterbro og videre mot Moss (blir litt bakvendt å sykle ned mot Aker brygge og deretter bruke tid på ferge osv)

Skrevet

Ville syklet Mosseveien ev. Gamle Mossevei til Tusenfryd og deretter fulgt E18 fra Vinterbro fram til Elvestad. I Elvestad tar du deretter veien til Moss.

Skrevet

Norges offisielle nettverk av sykkelveier går delvis på sykkel/gangbaner, stier og lite trafikerte bilveier.

Sykkelvei 7 starter ved Halden og går via Oslo på sin tur videre nordover.

Opplysninger/kart finner du hos bl.a. Statens Vegvesen.

"Sjuern" er iallefall her langs Mjøsa ganske godt skiltet.

Skrevet

Er enig med StianT fram til Tusenfryd, men her i frå ville eg sykla vidare sørover langs vestsida av Årungen. Deretter til Ås-Vestby-Son og Moss. Fin løype med lite trafikk.

Skrevet

Gamle Mossevei er smal og svingete, og selv synes jeg ikke det er så behagelig å sykle der. Men det kommer an på hvilket utgangspunkt man har. Hvis du bor i nærheten av Klemetsrud, kan det være greit å sykle via Sværsvann, Siggerud, Langhus og Ski. Der går det gang-/sykkelvei langs hele strekningen. Videre fra Ski kan du velge å ta veien om Holstad og Ås, eller ned mot Kråkstad og Elvestad.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.