Robinson Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 http://www.dagbladet.no/2009/07/19/nyheter/savnet/leteaksjon/innenriks/7261968/ Det gjelder å være forsiktig når man krysser elver i fjellet nå som det har regnet en del. Jeg har krysset denne elva noen ganger selv og en gang ramlet junior uti da han bare var 10 år. Heldigvis var elva liten og relativt ufarlig da, så han ble bare våt. Men jeg har også snudd en gang , da jeg også var på tur med unger i samme område, fordi jeg mente det var for risikabelt å krysse elva. Siter
REJOHN Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Denne gangen gikk det dessverre galt. Jeg har også krysset elva mange ganger, og alltid uten problem. Jeg var innover i dag (søndag) og vannet var på morgenen sunket betydelig. I følge de som hadde vært på hyttra, så steg vannet med opp mot en meter i løpet av en dag. 2 andre, som også kom fra Flørli lå ute om natten, forde de ikke kom over elva. De vadet over elva oppe i Blåstøldalen. Jeg har ikke (i mine 20 år på Blåfjellenden) opplevd større vannføring i elva. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.