isstjerna Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Hei hei. Vi lurer på om noen kan gi oss tips om hvor vi kan gå på fjellturer å telte med våre 2 firbeinte venner Akkurat nå har vi flyttet til Hedmark, Stange. Så da lurer vi på om noen har fine plasser og tips å gi oss Nå frister det med en tur i fjellet med telte Siter
snilen Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Alvdal vestfjell! Store vidder kledd i reinlav, lite folk, bør være ideelt for bikkjefolk. Det er noen enkle turistforeningshytter i området også, men jeg er usikker på om de er tilrettelagt for bikkjer. Siter
Lompa Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Rendalen er fint, og dere kan kjøre helt opp på fjellet. Et godt utgangspunkt er å kjøre opp fra Undset i Rendalen mot Høgsetvollen. Fantastisk flott natur. Siter
I&E Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 Jeg vil foreslå Ringsakerfjellet! Passe avstand fra Stange til dagsturer. Her kan man både ta toppturer og "gå i fjellet" om man vil det. Rondanestien går gjennom området, og det er også noen DNT hytter inni fjellet. Jeg tar ofte turen inni fjellet med bikkjene mine. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.