Gå til innhold
  • Bli medlem

Borre hull på skinnen for å tilpasse en sekk kortere rygger?

virrma

Anbefalte innlegg

Jeg har mulighet til å få overta en gammel og godt brukt para ranger. Jeg trenger en skikkelig stor sekk, og det er klart det er fristende å få en gammel sekk i stedet for å kjøpe ny. Sekken er, såvidt jeg kan se, i utmerket stand. Det er bare ett problem: den er for lang i ryggen til meg.

Jeg kom over disse kommentarene i en gammel tråd:

Det er ingen problemer å borre opp nye hull lengere nede på skinnen. har en kompis som er 165 som fikk borret opp nye hull på sin. han er en skikkelig villmann med oppmot 100 døgn i året på fjellet.. så når han er fornøyd er det vanligvis bra greier..

- Jens

Er det noen som har prøvd? Er det bare å ta en vanlig drill å måle opp etter beste evne, eller finnes det noen triks?

Sidelommene til sekken er forresten også borte. Går det an å få kjøpt de separat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Nye sidelommer kan du nok få kjøpt om du sender en mail til Norrøna.

Når det gjelder oppborring så har jeg selv vurdert det på en sekk med syncron bæresystem, men det var oppover. Lot det være og solgte sekken i stedet. Jeg tror det burde gå greit å korte den inn. Og om det ikke fungerer tilfredstillende så er jo det verste som kan skje at sekken har et hull ekstra som det ikke er bruk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.