Synken Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 http://www.dagbladet.no/2009/07/14/nyheter/innenriks/leteaksjon/7200874/ Får håpe ingen er tatt av raset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Du store! Akkurat der, på nesten samme tidspunkt gikk "Carl F" og moren hans i dag. Hadde det ikke vært for at jeg vet at han er trygt nede i teltet ved Nybue nå hadde jeg fått hjerteattack. Håper ingen andre ble skadet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StianT Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Steinras er noe skumlegreier.... godt du har oversikten, 500fjell.... men si meg....Sondre/500fjell: er du med på noen filmer på youtube? Synes jeg så deg på noen Skarverenns-videoer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carl F Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hørte raset, men så ikke noe. Ble bare litt nysgjerrig da det landet et ambulansehelikopter på Torfinnsbu kl. 23.00.... StianT: Sondre er i Jotunheimen i flere uker nå, men ja, det er han du ser på flere Skarverennfilmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StianT Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det var det jeg syns jeg så skjønner du Bra videoer forresten. Godt redigert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.