Gå til innhold
  • Bli medlem

Vanntette pakk-kasser


laune

Anbefalte innlegg

Vi skal på kanotur, og synes det er veldig praktisk å ha mat, "kjøkkenting" etc i ei lita kasse/eske framfor løst i pakksekk(brødkniv funker dårlig i pakksekk...).

Det ultimate hadde vært en kasse med lokk som kunne stenges (rimelig) vanntett. Jeg har spurt på sportsbutikker etc, samt båtutstyrsbutikker, men har ikke funnet noe aktuelt. Pelicases er jo en mulighet, men de ser veldig dyre ut - dette er ikke for elektronikk og trenger ikke oppfylle industrielle krav og tåle x-antall meter. Det holder at de holder vannet ute og holder seg flytende!

Noen som kjenner til noe eller har ideer?

Mvh

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en tønne fra Eureka for et par år siden. Den fyllte jeg med mat, og hadde liggende som depot i nesten to måneder. Ikke så mye som en dråpe vann kom inn, så jeg vil tippe den tåler en kanovelt eller to også :D Solid som juling i tillegg. Ikke det letteste i verden, men med en stropp rundt gikk det greit å bære den med seg. Kjøpte min hos sportsnett.no...

http://www.sportsnett.no/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=EUR23&var_1=EUR23-3&categorynu=M1&categorytxt=Vanntette%20bagger&produkt=Eureka%20Barrel

Finnes i forskjellige størrelser, men jeg vil tippe at 30 liter er stort nok til det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.