Gå til innhold
  • Bli medlem

Stor (100l+) damesekk

virrma

Anbefalte innlegg

Finnes det?

Jeg har endelig innsett det opplagte, nemlig at 80l ikke holder når jeg drar på telttur med datteren min. Det blir hengende og dingle saker og ting på alle kanter kanter av sekken, og det fremmer ikke akkurat bærekomforten (som er dårlig nok uansett når jeg må bære så mye). Jeg trenger minst 100l, muligens mer. Finnes det damesekker i disse størrelsene? Jeg har ikke funnet mer enn 85l hittil, men det er selvsagt mulig jeg ikke har lett godt nok.

Jeg er 173 cm og relativt bredskuldret, så selv om jeg hittil har foretrukket damemodeller når det har vært et alternativ, bør jeg vel klare å finne en herresekk som fungerer hvis nødvendig. Jeg bar litt i en Bach Big Mac (100l) for et par år siden, og husker den som en veldig god sekk.

Jeg har forresten også mulighet til å få noen venner til å handle med seg sekk fra USA, så hvis noen har tips om bra sekker som lønner seg der borte, så er det veldig fint. ;)

(Og så jeg som trodde at jeg hadde alt jeg trengte av utstyr for en stund. Dette er den tredje utstyrstråden min på omtrent en måned. Det blir en dyr sommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for to gode tips. Jeg har arvet en brukt Para Ranger, så jeg tror jeg skal prøve å få den til å fungere for meg før jeg kjøper ny sekk. Må innrømme at jeg er litt skeptisk, jeg er nok litt kort til denne sekken, men synes jeg må gjøre et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.