PerJarle Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 For 10 eller bortimot 20 år siden kjøpte jeg en Coleman 422 fra et firma i Norge uten at jeg husker hvor. Primusen ble benyttet en gang, og så lagt bort for så igjen å dukke frem ved en loftsrydding. Husker at jeg kjøpte den på bakgrunn av best i test i ett eller annet friluftsblad. Når "vidundret" nå er kommet til rette, så viser det seg at jeg ikke klarer å pumpe opp trykk på denne. Regner med at det som finnes av pakninger er tørket opp. Er det noen som kjenner til hvor man eventuelt kan få tak i pakninger eller komplett pumpe til denne??? Siter
4x4 Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Tippe runegutt123 har det meste, eller vett hvor det skaffes. Send han ein pm, eller vent å se om han lese dette innlegget Siter
runegutt123 Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Prøvd med nok olje på pumpepakninga? Duverden så mye det hjelper å spraye masse CRC 556 i oljehullet til denne. Siter
PerJarle Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Skrevet 13. juli 2009 Har prøvd det meste men uten hell. Regner med at pakningen ikke lar seg "mjuke" opp. Kan man konstatere at det vil være vanskelig å finne pakning eller reservedeler til denne??? Siter
runegutt123 Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Neida, pakning finnes. Har krisedeler, trur jeg I tilleg mener jeg Uniflamesupply har lager av pumpepakning og generator som sett- Snakk med Uniflame først, ordner ikke han, så skal jeg sende det du trenger. Liker ikke når reservedelslageret blir lite, men hjelper selvsagt en Colemaneier i nød Siter
PerJarle Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Skrevet 13. juli 2009 Skal sjekke statusen som du foreslår. Kommer tilbake dersom det bli "nød i natta". Det hadde vært kjekt om en fikk liv i boksen, den er jo egentlig direkte genial...... Siter
runegutt123 Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 Enig med deg der, PerJarle. 442 er super. I og med at jeg av og til selger noen av den, har jeg normalt deler på lager. Forsøker bare så godt jeg kan, å unngå å måtte lage USAbestilling i sommervarmen. Her oppe i Nord, må hvert glimt av sommer nytes til fulle. Har f.eks nettopp kommet heim fra en tredagerstur. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.