Haakon Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Vi mangler antagelig 1 person til full gruppe/teltlag på Aconcagua i januar 2010. 28. desember - 22. januar Her er du "arbeidende deltager", du får ingenting gratis. Bære alt selv, lage mat, delta i planlegging og forberedelser etc, men derfor desto adskillig større opplevelse. Og svært lav kostnad. Se: www.aconcagua.no . Siter
Aalstad Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Dæven, nå rocker det i turfoten!!! På en skala fra 1 til 10 har jeg nok ca 11 lyst til å bli med, men jeg har ikke tid, ei heller erfaring fra topper over 2,5K. Det hjelper ikke på økonomien at jeg skal gå Grønland om ett år heller:) Men dæven så det rocker! Siter
Håvard Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Sitat Dæven, nå rocker det i turfoten!!! På en skala fra 1 til 10 har jeg nok ca 11 lyst til å bli med, men jeg har ikke tid, ei heller erfaring fra topper over 2,5K. Det hjelper ikke på økonomien at jeg skal gå Grønland om ett år heller:) Men dæven så det rocker! Ja enig, det rocker av slikt. Men ALDRI i verden om jeg hadde blitt med ei gruppe uten å blitt videre kjent med deltagerne Aalstad, var det ikke i år du sku avgårde da.... Utsettelser på gang? Siter
Aalstad Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 For å spamme tråden litt: Ja, desverre Det er ikke bare bare å få tidspunktet til å passe for alle deltakerne viser det seg! Jeg har strukket meg til 2010, men lengre enn det er ikke snakk om - da går jeg aleine om jeg må Siter
Skippern Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Hvor mange har planlagt å gå? Hvilken rute? Har de som skal være med erfaring over 5000 meter? Siter
svenivar Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Eg blir gjerne med... Er utvekslingsstudent i Buenos Aires fram til jul, og ser meg om etter nokon å bestige Aconcagua med... Har desverre ingen erfaring med høyde, men har vert på to vinterskiturer på Svalbard, slik at kulde ihvertfall ikkje skal bli noko problem. - Sven Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.