Tursyklist Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Noen som har gått/syklet denne som vet om denne er mulig på sykkel? Partier med ur og myr der sykkelen må bæres noen meter er ingen hinder for turen... Har egentlig tenkt å få til en tur i morgen, så raske svar mottas med stor takk! Siter
Bjarne Lindholdt Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Noen som har gått/syklet denne som vet om denne er mulig på sykkel? Partier med ur og myr der sykkelen må bæres noen meter er ingen hinder for turen... Har egentlig tenkt å få til en tur i morgen, så raske svar mottas med stor takk! Vet ikke hvor Bårdsgården er, men jeg har syklet fra Sunndalsöre til Ålvundeid, og videre til Innerdalen. Det var i 1988, så mye kan ha endret seg. Husker ikke det var noe bæring. Siter
agno Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Jeg vet ikke om dette gjør deg noe klokere, men du kan jo prøve denne: http://www.kntur.no/Ny/Ruter/bardsgard-renndolseter-innerdh.htm Alternativet er å ringe til Bårdsgård eller Innerdalshytta og spørre der. Siter
Talgos Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Jeg har tenkt på å sykle den turen selv. Tror det kan være noen bratte partier rundt Innerdalsporten som kan være vanskelig å sykle. Jeg planlegger å sykle fra Storlidalen til Kårvatn nå, det tror jeg skal være en mindre bratt rute. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.