Gå til innhold
  • Bli medlem

Skiføre Blåskavlen, Aurland ?


gi

Anbefalte innlegg

Køyrte ikkje heilt over, men her er eit bilde mot Blåskavlen fra Vardahaug (1339 moh) frå 28.juni:

http://www.topptursiden.no/photogallery/Laerdal/15%20blaaskavlen.jpg

Dette biletet er teke på ca. 1260-1280 meter, opp den siste breen til Vardahaug:

http://www.topptursiden.no/photogallery/Laerdal/12%20siste%20breen%20mot%20toppen.jpg

Vegen går vel opp til 1305 meter eller noko slikt, så eg vil tru du må gå litt til fots her og der, men at det går greitt på ski store deler av vegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga 26-28. juni var eg på skitur på Blåskavlen. Då var det 1,5 meter brøytekant ved Hornselvi, så det var litt å tære på, men det har jo vore varmt den siste veka....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga 26-28. juni var eg på skitur på Blåskavlen. Då var det 1,5 meter brøytekant ved Hornselvi, så det var litt å tære på, men det har jo vore varmt den siste veka....

ai ai, då var det jaggu stor forskjell på nokre få kilometers avstand. trudde faktisk det hadde forsvunne meir der oppe også. i så fall må eg revurdere det mindre kvalifiserte tipset mitt om at ein kanskje måtte gå litt til fots her og der. men det har jo vore nokre veldig varme dagar i mellom også, det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På biltur sørover Vestlandet la familien inn ei teltovernatting på vegens høyeste punkt, fra fredag til lørdag.

Tidlig lørdag 11. juli fant jeg sammenhengende snø fra vegen ved småvatna nord for Hornsvatnet, og inn til toppen Blåskavlen. Gikk da oppunder Hornsnipa på nordsida, og inn på breen.

Snø fra vegen også sør for Hornsvatnet, men det har smelta en del siden slutten av juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.