Gå til innhold
  • Bli medlem

Jotunheimen med barn

børt-erik

Anbefalte innlegg

Nå begynner vi å snakke om relevante argumenter Brage, jeg er i prinsippet uenig i dette med barn og turisthytter men ulykker og bæremeis går rett hjem. Men som du sier, dette er noe de fleste vet om og jeg tror personlig ikke at det er særlig mange, hvis noen, som kaster barna i bæremeis og drar på 2k rangling.

Barn og turisthytter er forsåvidt det samme uansett hvilken nasjonalpark man er i, så jeg synes ikke det er ett fenomen forbeholdt Jotunheimen. Men vi kan igrunnen bare konkludere med at vi har utgangspunkter som ikke lar seg forene og at vi forblir uenige. Jeg skal ut på langtur nå så jeg får ikke svart videre i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Fjellbukken !

Nå syns jeg du begynner å bli litt patetisk når du også trekker inn 2k rangling i tråden selv om jeg personlig ikke vil se helt bort fra det heller når det gjelder hva enkelte småbarnsforeldre kan finne på.

Det jeg har hatt i tankene er imidlertid de foreldrene jeg har møtt på alminnelige T-stier som du finner i alle våre fjellområder herunder også nasjonalparkene. Jeg vil fraråde alle å dra på slike hytte-til-hytte turer så lenge barna sitter i bæremeis og - for siste gang - misbruker folks respekt for små barn og selvbetjeningssystemet ved å gjøre det umulig for vanlige vandrere å ta inn på et flersengsrom med ledig køye fordi det ligger et bleiebarn der og sover.

Jeg ønsker deg en god langtur Fjellbukken !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.