jangk Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er det skiføre på Alnesreset mot enten Alnestind eller Breitind ennå (f.eks 11. juli 2009)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jangk Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Det eksisterer vel ingen bresprekker i den (på kartet markert som isbre) fonna som er rett øst for toppen av Alnestind? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Var på Alnestinden fredag. Skiføre fra veien, men av og på med skiene 2 ganger ganske tidlig (tilsammen 20m). Ingen sprekker på vei mot Alnestinden. Har noen bilder som skal på web, men rekker det nok ikke før i morgen kveld. I Stigbotn var det nesten ikke snø å se, så der blir lang skibæring på vei mot Breitinden. Se også denne stemningsrapporten som er fra forrige helg. Ei uke med varme har tatt en del snø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjarne Lindholdt Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Det eksisterer vel ingen bresprekker i den (på kartet markert som isbre) fonna som er rett øst for toppen av Alnestind? I 1977 omkom et italiensk ektepar på breen ved Finnan. De ble aldri funnet — etter hva jeg vet. Arne Randers Heen deltok i ettersøkninga. Det er sprekker i breen Ø for Finnan, men Alnestinden har ikke jeg vært på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Tok litt tid før jeg fikk ut bildene, et par sene timer i kveld gjorde susen. Er å finne her. Legger ved et bilde som viser snøforholdene fra veien. Bør være gode forhold til helgen, hvis været blir bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 I 1977 omkom et italiensk ektepar på breen ved Finnan. De ble aldri funnet — etter hva jeg vet. De blei funnet i 1996, nederst på breen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjarne Lindholdt Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 De blei funnet i 1996, nederst på breen. Takk for opplysning ozzi — det er mange år sia jeg har vært på Åndalsnes (1988). Veldig vakkert der; suverent område for tinderangel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jangk Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Takk for flotte bilder og rapport! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjarne Lindholdt Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 OT.: Er det noen her som har peiling på om det går an å ligge på Trollstigheimen, eller Stigröra. Fant ikke noe hjemmeside på Internett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agno Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Prøv denne: http://www.trollstigen.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjarne Lindholdt Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Prøv denne: http://www.trollstigen.com Takk for opplysning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.