strebus85 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg var på coop og tok disse to sekkene i nærmere øyensyn. I løpet av sommeren er jeg på jakt etter en ca 60l-sekk for bruk som dagstursekk når kona har guttungen i meis og min 38l blir for liten. Rask er relativt ny, og bæresystemet så genialt enkelt ut, mens rondane har det klassiske bæresystemet som likner på alpinisten. Det er nok slik at med tung bør er Rondane bra, men hvor tung bør må en regne med at Rask tåler? Noen som har noen tanker? Det finnes mange andre überfancy sekker ute på markedet, men det er et prisspørsmål også. Disse to overnevnte sekkene går for under 2000NOK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erys Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Vanskelig å si uten å ha sett/kjent på sekken, men utfra den info som foreligger på Bergans hjemmeside vil jeg tippe 12-15 kg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.