Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte desverre å gjøre en linerlefamilie husløs på jobb i dag.

Jobber en del i sommer der jeg har deltidsjobb utenom studier. Dette er en stor byggevareleverandør i Bergen. Skulle finne fram noe takstein til en kunde fra et stort parti som kom inn for en stund siden, så de bakerste pallene som vi nå var kommet til hadde stått en god stund.

Pallene stod stablet 2 i høyden, og idet jeg løfter ned den øverste pallen, detter det ned et reir og fire-fem kyllinger (?) piler vettskremt av gårde. Mor var tydeligvis i nærheten og kommer ilende til, tydelig grepet av panikk. Det er bare å beklage på det sterkeste. Det var virkelig ikke med hensikt å ødelegge hjemmet deres, jeg så dere ikke.

Håper alt går bra med mor og barn, og at nytt rede kommer på plass innen kort tid. Da fortrinnsvis ikke i en palle eller en annen utsatt plass. Det er bare å forsyne seg med 2x4 fra trelasten for å gi barna tak over hodet igjen ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.