rotehodet Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 Heia! Jeg har gjort noen tapre forsøk på å lage noen artikler på wikipedia fra Junkerdalen nasjonalpark i Nordland. Men jeg står litt fast med utregning av et par tinder som hadde vært fint å få hjelp til. Fjellet det dreier seg om er først og fremst Solvågtind, en del av Solvågfjellet. http://no.wikipedia.org/wiki/Solvågtind på forhånd takk, mvh rotehodet ps! det er noe galt som ikke er riktig på lenken over, fjellforum klarer ikke å lenke æøå, du må derfor 1) kopiere hele lenken og lime inn i browseren Siter
Marcus Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 Så vidt jeg kan se er det angitt en høyde på 726 moh for sadelpunktet, som ligger like NV for Solvågvatnet. Da skulle primærfaktoren bli 833 meter. Siter
rotehodet Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Skrevet 27. juni 2009 takk for hjelpa. får håpe det er riktig da, ellers kommer vel wikipediapolitiet og straffer meg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.