Smygoll Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 Hadde en tur til Såtbakkollen igår som var såpass fin att jeg må legge ut noen bilder. Gikk fra Nerdal i Innerdalen, i og med at det er en ganske drøy dagstur, så gikk jeg opp dagen før og teltet ved Langvatnet. Var ganske grått å tåke når jeg kom, men da jeg våknet neste morgen var det ett fantastisk vær med skyfri himmel. 20 grader å fantastisk utsikt på toppen. Var ganske mye snø i fjellet enda, så storparten av turen opp fjellet gikk i våt løs snø. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
Bjarne Lindholdt Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 Flott turbeskrivelse med mange fine bilder fra vakre Innerdalen, Smygoll. Det vil være kjekt viss du skriver litt om bildet dit i feltet Beskrivelse: Bildenummer sier liksom ikke noe. Siter
Smygoll Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Skrevet 27. juni 2009 Oppdatert med litt tekst på noen av bildene Siter
Bjarne Lindholdt Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 Har vært i Innerdalen 3 ganger, første gang i 1967 hvor jeg gikk klatrekurs med Olav Innerdal. Innerdalen er vakker Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.