jensleirvaag Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Noen som har tips om snøforhold i Stølsheimen? Siter
Sensei Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 Mandag denne uken (22.06.09) kjørte jeg en tur inn så langt som jeg kom på anleggsveien som går fra toppen av Matretunnelen. Her er noen bilder jeg knipset: (Klikk på bildene for større versjon) Som vanlig ligger det i juni snøfonner i veien på sør- og østsiden av Storavatnet. Sørover ligger det en del snø Nordover er det mindre snø På østsiden av Storavatnet traff jeg på denne snøfonnen. Jeg hadde en spiss kant å balansere på som gikk over i en bratt skråning. Fall her ender rett i steinuren og ut i vannet, så jeg valgte å ikke ta sjansen siden jeg var alene. Siter
haneiv Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 Er noe snøfonner på Storevasseggi, men det minker fort nå i varmen. Siter
Sensei Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 Fredag 26.06.09 kjørte jeg en tur opp til Skjerjavatnet fra Modalen. Her er noen bilder fra turen: På de siste par hundre meterne ligger det snøfonner. Det lå også litt snø i grøftene lenger ned, i tillegg til en og annen stein som hadde rast ut i veien. På Skjerjavatnet ligger det en del is ennå Snøen på toppene smelter fort Siter
jensleirvaag Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Skrevet 30. juni 2009 Gikk Stølsvatnet - Solrenningen - over fjellet - til Åsedalen - ut dalen til Stølsvatnet i helgen. Bart til vi kom opp på fjellet mellom Solr. og Åsedalen. Der var det heldekke m snø, men med gamasjer gikk det fint. Ellers fine forhold i dalene. Fantastisk helg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.