Bloggert Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Hei Noen som har forslag til aktiviteter for ei jente på 9 i sommer i området Nore Uvdal, Geilo, Dagali, Imingfjell og omvn Siter
geilomg Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 her på geilo er det åpnet en aktivitets park på geilolia skisenter. masse muligheter før ridding, fjellturer, sykkling og så må man ikke gleme å stå på ski som jeg gjorde i førgårs. robert Siter
Bloggert Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Skrevet 27. juni 2009 Sitat her på geilo er det åpnet en aktivitets park på geilolia skisenter. masse muligheter før ridding, fjellturer, sykkling og så må man ikke gleme å stå på ski som jeg gjorde i førgårs. robert hei takk for svar stå på ski???? Nå? Siter
geilomg Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 stod på ski igjen om fredagen oppe på hallingskarvet. flott fot tur men absolut mulig å stå på ski der. i prestholdtskaret er der en liten bre(så liten att der ikke er bresprekker større enn 20 cm som er det største jeg har sett) samt ett snøfelt som kryper raskt tilbake i sommer vermen. om fredagen var det mellom 20 og 25 grader i juvet der jeg sto på ski i shorts. hadde dokk en tynn flecce på meg da det var ganska kjølig vind. robert Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.