macgyver84 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hei Tenkte jeg skulle spørre her på forumet om noen råd angående tur fra Trollstigen til Trollveggen (Bruraskaret). : D Av det jeg har hørt/lest så kreves det ikke noe klartreerfaring for å gjennomføre turen. Så det bør ikke være noe problem for normalt vante fjellfolk som går på fjellet (og ikke klatrer) å gjennomføre turen? Er det kanskje noen som har vært der nylig og kan fortelle om forholdene, snø etc? (hadde tenkt å gå på beina) Takk for alle innspill fra en som liker flotte fjellturer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thule Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Du finner mange gode rutebeskrivelser til baksiden av Trollveggen ved å studere denne siden med tilhørende linker: http://www.fjellside.com/trolltindene.htm Jeg har ikke vært på Trollstigen hittil denne sesongen og kan ikke si noe om snøforholdene, men det er det sikkert andre som kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okv Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Labb i vei, jo før jo bedre, for det er bedre å gå på snøen enn i steinura lenger utpå sommeren. Det er noe klyving på slutten, men mange har overlevd dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Stabbeskaret ligger veldig enkelt tilgjengelig, bare å spasere opp. Trollveggen også dette, var vel Stabben første hoppet gikk fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
macgyver84 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Takk for innspill, satser på at været holder seg så bør dette bli en knalltur med brukbar utsikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.