Gå til innhold
  • Bli medlem

Gnagsår!


Tuborg

Anbefalte innlegg

Hehe, en kjedelig aften på jobb skapte jammen brudulje, dog bevisst :wink:

Kjenner man først en mulig gnagsårtendens på markaturen, ja da kan man være sikker på at helvetet er nært forestående på fjellturuka si litt senere. Derfor tape på forhånd etter mitt syn!

Det hjelper lite å tro på julenissen i mai, han kommer garantert ikke før jul, såvel som å tro at gnagsårene uteblir på fjellturen når man merket tendenser tidligere.

Derfor, Forebygg istedet for å vente til faenskapet allerede har startet :)

Etter mitt syn er det totalt unødvendig å få gnagsår, såfremt man har lært hjemmeleksa 8)

Dette er kloke ord.

Vel talt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om vi dreier det over til hvilken sportstape type som egner seg best? Går man inn på et vanlig apotek så har de fleste kun en smal ikke elastisk meget tynn sportstape. Denne synes jeg personlig er noe dritt. Den fester seg etter hvert til sokken og klumper seg, noe som resulterer i at du garantert får sår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om vi dreier det over til hvilken sportstape type som egner seg best? Går man inn på et vanlig apotek så har de fleste kun en smal ikke elastisk meget tynn sportstape. Denne synes jeg personlig er noe dritt. Den fester seg etter hvert til sokken og klumper seg, noe som resulterer i at du garantert får sår.

Hva den heter vet jeg ikke, men det finns elastiske sportstape i forskjellige bredder som hvertfall jeg har god erfaring med. Enkel å få til å sitte skikkelig. Og det er jo forøvrig en av kriteriene mtp hvordan en setter på tapen - En pen bandasje, er en god bandasje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.