Banjo Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Skal prøve oss i området ved Storfjorden. Vi har tenkt å telte ved Buaråni nærheten av Nøsen fjellstue og skal svinge noen fluer over Tisleia også. Noen som har tips til utstyrsvalg? Tenker mest i nærheten av Storfjorden. Hva funker her såpass tidlig? Siter
Lompa Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Osen der Flyelva renner inn i Tisleifjorden er et godt sted. Det er et par fine kulper i Flyelva også. Innløpet til Storfjorden (ved Svenskinn) er også et bra sted. Det er ei fin lita elv her også som man kan følge oppover til et vann jeg ikke husker navnet på.. Like nedenfor dammen er det også en bra kulp. Litt avhengig av været, men om det blir varmere bør det være klart for tørrfluesesong i Tisleia. Ellers er aldri spinnere galt.. Siter
Banjo Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Skrevet 21. juni 2009 Takk for gode tips. Stedene er prikket inn på kartet og noen vil nok bli besøkt. Kommer rapport over helgen Banjo Siter
snilen Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Fisking i Valdres? Spør Viggo Sandvik, eventuelt Hege Schøyen Siter
Banjo Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Skrevet 22. juni 2009 Jeg og.. For å unngå og eventuelt fornærme noen lokale brukere lot jeg være og skrive "Fisjing i Vællers" som er den egentlige planleggingstittelen for turen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.