Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Flotte sider det her må jeg si. Designen var jo knallbra !!

Dessuten drømte jeg meg helt bort, spesielt i bildene fra syd-amerika. Det er ikke bra for helsa å se slike fristende bilder.....

Det er i slike øyeblikk man stiller spørsmålstegn ved livskvaliteten av å oppholde seg på et kontor 40-50-60 timer i uka. Stort sett foran en laptop og noen papirer, med en og annen dame svinsende rundt i bakgrunnen :)

Skrevet

Jeg ser øglen, men den er nok død nå. :)

På det samme bilde ser jeg også noe som stikker opp på siden av Besshø. Ække dette den steinen Espen for en stund siden funderte på om kunne ha en pf på 10m og dermed være en egen topp?

Gjest Anonymous
Skrevet

Erik, det er mulig, den skal være litt nedenfor Brui i ned mot Bessvatnet..

Skrevet
Jeg ser øglen, men den er nok død nå. :wink:

På det samme bilde ser jeg også noe som stikker opp på siden av Besshø. Ække dette den steinen Espen for en stund siden funderte på om kunne ha en pf på 10m og dermed være en egen topp?

Kul øgle. For håpe den ikke kommer og tar meg.

Ellers er det vel ingen som har gått på alle steinene i Jotunheimen... det kan muligens ta litt tid, og samtidig være litt kjelkete å dokumetere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.