Marcus Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Jeg skal på hyttetur i Hemsedal om noen dager. Jeg har sett på snøkartet til senorge.no, og det ser jo ut til å ligge en del snø i høyden. Er det noen som vet om forholdene er gode nok for fotturer til de høyeste fjellene i området? Mer konkret er det Høgeloft, Ranastongi, Raudbergnuten og Hånosi jeg har i tankene. Siter
afe Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Er det noen som vet om forholdene er gode nok for fotturer til de høyeste fjellene i området? Mer konkret er det Høgeloft, Ranastongi, Raudbergnuten og Hånosi jeg har i tankene. Regn med snø og skiføre. I alle fall i dei vestlegaste områda. Korleis snøforholda rundt Ranastongi er, veit eg ikkje. Det vedlagte bildet er frå Reineskarvet i helga som var. Siter
Marcus Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Skrevet 16. juni 2009 Regn med snø og skiføre. I alle fall i dei vestlegaste områda. Korleis snøforholda rundt Ranastongi er, veit eg ikkje. Det vedlagte bildet er frå Reineskarvet i helga som var. Ok, takk for info og bilde. Det blir vel i tyngste laget å tråkke i så dyp snø. Kan se ut til at det ligger enda mer på Ranastongi, så da får jeg heller ta sikte på Harahorn eller noe tilsvarende. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.