Berg-Larsen Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Forrige søndag var det 4409 registrerte deltakere denne dagen. Med tanke på at det faktisk bor 45 000 mennesker i Bodø, var dette nesten 10% av befolkningen Fantastisk vær knuste forrige års deltakerrekord med over 1000 mennesker! 7 toppsturen var på 2,4 mil, mens 3 toppsturen var på 1 mil Jeg, sønnen min og hunden Rago gikk 3 toppsturen. Synes det er helt topp at så mange mennesker prioriterer å være aktiv fra gammel til ung. Yngste deltaker jeg registrerte var 4 år, og gikk hele 3 toppsturen for egne ben! Selv om jeg foretrekker å gå mye alene i fjellet, er det en spesiell følelse å gå sammens med så mange mennesker. Siter
NOTAM Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Jeg gikk 7 toppsturen for noen år siden og det var en utrolig fin og morsom tur. Ja, det er morsomt å se at så mange mennesker, små og store, kommer seg ut på tur Siter
Dag G - Evje Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Det er minst 4400 for mange for meg. Bruker naturen til å søke fred og ro i. Men for all del, enhver må gjøre hva han / hun føler for.. Siter
NOTAM Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Ja, folk må gjøre som dem frister. Det som er positivt er at folk kommer seg opp av sofaen og ut i naturen, enten de er alene eller sammen med 4000 andre. Og siden denne turen går over hhv 3 og 7 topper i Bodømarka som er mye besøkt fra før av, så forringer tiltaket på ingen måte muligheten for å søke de rolige og stille naturområdene i området. Siter
snilen Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Jeg synes det er imponerende for en såpass liten by. Ifjor lot jeg meg imponere av av nesten 8000 på syvfjellsturen i Bergen, men der bor det adskillig flere, så deltagerprosenten var lavere der likevel. Det er best å gå på tur alene eller i en liten flokk synes jeg også, men likevel artig å delta på en slik massemønstring for en gangs skyld Dag G! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.