Gå til innhold
  • Bli medlem

Mat på DNT sine hytter


Gjest 79gr

Anbefalte innlegg

Har planer å gå en to ukers tur i ferien som kommer. Tenkte å legge turen innom Joseph bu (turistforeningshytte, selvbetjent) for å fylle opp mat-lageret. Mine tidligere turer har ikke gått innom DNT sine hytter så jeg lurer derfor på hva jeg kan forvente å finne av mat der. Er det noen garanti for at det i det hele tatt er mat? Og ca hvilket prisnivå maten ligger på?

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en overnatting på Ramsjøhytta i Tydal her om dagen.

Overnatting 190 kr

Joikakaker stor boks 70 kr

Friktcocktailstor boks 30 kr

2 solbærtoddy 16 kr

Totalt 316 kr

Så da har du prisnivået....

Satser du på tørrmat som posesuppe osv blir det rimeligere.

Knekkebrød har de som regel

Forsiktig med soyamargarinen - den kan være gammel i lavsesongen.

Selv pleier jeg å medbringe brødmat, men kjøpe middag på slike steder.

Obs: Du må ha som regel ha standardnøkkel for å komme inn disse plassene, for å skaffe deg en slik nøkkel (100 kr depositum) må du være medlem. Og ikke minst: Husk åta med nøkkelen på tur :) -jeg har dumma meg ut før der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er standardutvalg på DNTs selvbetjeningshytter. Bruk den lenken som er limt inn lenger opp så ser du hva som fins hvis du leter litt på DNTs sider.

Som sagt over må du være medlem for å få nøkkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.