Gå til innhold
  • Bli medlem

Lengde sovepose og Kompakt 3-season vs Kompakt spring + lakenpose (silke)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 176cm lang, og forholdsvis tynn. Bør jeg gå for 180 eller 195-pose?

Man sparer vel 100g ved å gå for 180-posen. Det er det vel kanskje ikke verdt?

Hva ville dere gått for? Kompakt 3-season eller Kompakt spring + lakenpose i silke. Kommer vel omtrent på samme temperatur.

Annonse
Skrevet

ville kjøpt en på 195 cm. Skal ikke mye snuing og "knøing" til før soveposen krøller seg og den oppleves for kort. Kompakt 3 season for meg dersom jeg måtte velge.

Skrevet
Jeg er 176cm lang, og forholdsvis tynn. Bør jeg gå for 180 eller 195-pose?

Man sparer vel 100g ved å gå for 180-posen. Det er det vel kanskje ikke verdt?

Hva ville dere gått for? Kompakt 3-season eller Kompakt spring + lakenpose i silke. Kommer vel omtrent på samme temperatur.

Jeg er noen cm lavere enn deg, og jeg angrer ikke på kjøpet av 195-posen min.

Synes nesten det må være såpass med plass i den, for ikke å få helt klaus oppi der.

Bruker jo ikke posen midtvinters, og for min del betyr ikke litt ekstra luft å varme opp allverdens.

Posen er god den, litt uggen glidelås til tider, noe man fort venner seg til å huske på...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.